En dag med mannen!

Hej vänner!
Idag blev det en förmiddag för bara mig och mannen. 
Vi satte oss i bilen och åkte till Hyllinge där det skulle ske ett besök på bauhaus. 
Vi har nämligen införskaffat oss nya dörrar till hemmet. 
Det blev även en sådan mysig middag för två, på Subway ;)
Jag ville gärna ta en shoppingtur också men det blev inget köpt för min del. 
Jag vet inte om det bara är jag men jag har verkligen inte ro att gå i klädersbutik tillsammans med någon annan, känner mig så stressad då.
Och med någon annan så menar jag någon jag känner. 
Nej jag åker helst och shoppar själv :)

Vi kom hem strax innan två och då blev det kaffe hemma hos mamma. 
Nu sitter jag i fåtöljen och försöker få en trött William att somna och tittar på när min man byter dörrar. 
Förhoppningsvis hinner vi till tippen med de gamla dörrarna innan dom stänger. 
Annars så händer det nog minsann inte så mycket mer idag. 

Vad händer hos er denna Torsdag?:)