påväg hem!

Just nu sitter vi i bilen på g hem efter en tur till Älmhult. Först blev det lunch på Ikea, och jag som inte fått tillbaka min aptit åt mindre än vad barnen gjorde. Handlade lite smått på Ikea och sen gick jag och Kevin till drömpalatset för lite godishandling, ett måste när man besöker Älmhult ;)

Sen blev det storhandling på Maxi så nu har vi mat ett tag framöver igen, och jag har stört mig något enormt mycket på en sak idag, varför ställer sig folk på familjepakeringar? Och då menar jag dem som inte ens har barn med sig, när vi kom till Ikea så var det en himla massa pensionärer som stod på familjepakeringarna och på Maxi så såg jag 1 bil utav 6 som stod på familjepakeringarna som hade barnstol i bilen. 
Är dagens befolkning så lata och icke läskunniga? Jag som har barn själv vet hur jobbigt och trångt det är på en vanlig parkering och då är familjepakeringarna guld värda men inte så lätt att använda dom när annat folk står där, människor som inte ens har barn med sig..

Jaja, hur som helst så blev det ju såklart en sväng till kappahl också, ett par byxor och en tjocktröja i märket newbie inhandlades till William :)