Fredag!

Godkväll!
Inlägget som skulle komma angående paketet jag hämtade ut innan kommer då inte upp, det som låg i åker tillbaka lika snabbt det kom hit. 
I paketet låg det en skit snygg kjol men den var stor som ett hus trots det var min storlek. 
I låg det även en klänning, även den stor och inte alls snygg i verkligheten. 
Totalt har jag beställt 4 klänningar och 1 kjol och alla har fått åka tillbaka lika fort som dom kom hit. 
Lite tråkigt, när man väl behöver något så är det inget som passar, antingen för stort eller för litet. 
Nu inväntar jag ett paket till, passar inte det som är i där så får jag väl sy en klänning av ett gammalt lakan eller något. 

Ikväll har vi bara myst hemma, det blev enbart jag och A som åt tacos till middag så William sov i vagnen och Kevin åkte på feber nu ikväll så han ville inte alls ha mat.
Jag och Kevin tog även fram färgpennor och målarbok/papper och ritade lite. 
Så avkopplande. 

Nu sover båda barnen och jag tänker göra detsamma :)
Nouw.com/Emmaafrida

Vad tråkigt att Kevin med fått feber:( men målarboken tycker jag såg toppen ut :p

Svar: Ja det är inte alls roligt, men vi har "tur" att det alltid håller sig till feber, vi har aldrig haft magsjuka, öroninflammation eller något sådant så länge barnen funnits och det är skönt :)
målarboken får en verkligen att varva ner 😊
Therese