Vilken natt!

Godmorgon vänner! 

Inatt har jag vaknat en gång i timmen, varit varm som en julskinka som står i ugnen och gör sig redo för att ätas upp. Det är liksom inte feber och förkylningen som är jobbig utan den hemska huvudvärken som gör att jag knappt kan titta eller röra huvudet.

Vaknade vid sju, gick upp och tittade ut men gick och la mig igen. Snö på marken, vem har beställt snö??? Det har ju varit så fina dagar och så kommer den snö igen. 

Idag kommer det inte bli mycket gjort, A slutar tidigt idag och är hemma vid lunch och det tackar jag för. 
Kevin är på förskolan och leker med alla kompisar, jag och William ska bara ha oss en riktigt mysig förmiddag :)
Days by Johanna

Usch lät inte som någon höjdar natt, hoppas denna natten blir bättre :)

Ja det är kul med bloggträff :)

Svar: Ja,denna natt sov jag lite bättre :)
Therese

Lillgarden

Krya på dig!

Svar: tack så mycket!
Therese