Torsdag!

Hej vänner!

Morgonen började redan innan klockan slagit sju för hela familjen. 
Även om det är tidigt så kände vi oss väldigt pigga. 
Jag tog mig en kopp kaffe innan det var dags att sätta igång med dagens träning. Jag vet inte riktigt men benen känns inte som om dom hänger med längre, så fort det är en övning med ben så vill benen bara vika sig på mitten.

I förmiddags var det dags för babycafé som alla andra torsdagar, så skönt att komma ut lite och träffa lite andra mammor och barn. Man blir lite smått knäpp av att gå hemma. (iallafall jag)
Som vanligt var det väldigt trevligt och William lekte på bra med sina två kompisar som är i samma ålder. 
En från tandläkaren var även där och pratade om barns tänder, rätt intressant faktiskt. 
Vi tog oss en promenad också innan vi kom till babycafé och idag blev det en promenad på 3,2 km. 

Nu är vi hemma igen, William sover ute i vagnen, så härligt väder idag. Visst det blåser lite kallt men solen är framme och den är vi ju inte så speciellt bortskämda med att få se. 
Jag själv väntar på att mina ägg ska bli klara så jag kan käka min lunch :)
Vad gör ni idag? :)