Morgonpromenad!

Hej vänner!

Idag tog jag och William morgon vid 6.30 medans storebror sov yttringare en timme. 
Att William vaknade så tidigt idag gör mig ingenting för jag hann träna innan A åkte till skolan. 
Träningen idag var jobbig, kände mig inte alls stark men jag tog mig igenom 2 cirklar + två extra övningar. 

Sen vaknade ju Kevin när jag nästan precis tränat klart så då blev det frukost. 
Lämnade Kevin på förskolan vid 9 och sedan tog jag en promenad. 
Det blev en promenad på 40 minuter och med motvind nästan hela tiden så känner jag mig nöjd med morgonens träning och promenerad.
Det blåser ju inte lite ute och kallt blåser det också. 
William somnade i vagnen och sover fortfarande så vi får se när han vaknar, när han väl gör det blir det mellis till mig (smootihe) och William ska få sin gröt som han somnade ifrån imorse :)

Vad ska ni göra idag? :)
Nouw.com/Emmaafrida

De blir nog att härja med barnen och försöka komma på middag till sen ;) duktig du är som tränar så😊

Svar: Det där med middag är alltid svårt ;), känns som man alltid äter samma sak :P.Tack så mycket, vad snäll du är :). Jag försöker hålla igång även om motivationen inte är på topp just nu :)
Therese