Godmorgon Söndag!

Hej vänner!

Kollade ni på melodifestivalen igår? Vad tyckte ni? Jag hade rätt på de flesta som gick vidare. Det var egentligen inga låtar i min smak men Wiktoria tyckte jag var bäst igår. 

Tävlar ni också hemma hos er vilka ni tror åker ut och vilka ni tror gå vidare :)?

Idag sov vi till klockan 8.00, eller vi har ju varit vakna till och från hela natten, den enda som sovit hela natten är Kevin. 
Mannen jobbar idag också och jag fick för mig att försöka fota barnen till deras inbjudningskort, men då William fortfarande är super förkyld så tänkte jag att jag tar Kevin idag bara, men inget gick riktigt som jag ville så får ta ett nytt försök imorgon eller tisdag när A också är hemma och förhoppningsvis är William piggare :)

Nouw.com/Emmaafrida

Åh va fina grabbarna är 😀

Svar: visst är dem 😀 tack så mycket 😊
Therese

N

Söta bilder!

Svar: tack så mycket!
Therese