Godmorgon Fredag!

Godmorgon vänner! 

Inatt har jag sovit mycket bättre, och inte nog med det så har William slutat äta på natten, så skönt att slippa gå upp och göra mat mitt i natten :)
Vaknade med fruktansvärd huvudvärk och täppt i snoken men febern verkar vara borta, trots detta kallsvettas jag hela tiden. 
Men det är bara att bita ihop, har så mycket som ska fixas, måste ta tag i det höga tvättberget här hemma, vi har två tvättkorgar och båda är fulla, svettas bara jag tänker på det. 
Sen måste vi åka iväg för storhandling, det blir Ikea och Maxi, skulle väl tippa på att vi käkar lunch på Ikea också. 

Idag har jag egentligen vägningsdag, även om jag är sjuk så vägde jag mig och är nu nere på min inskrivningsvikt som har varit mitt första mål, alltså har jag gått ner 1 kg på dessa 2,5 dagar jag varit sjuk. 
Det kilot lär jag ju gå upp när jag blivit frisk igen ;). Får inte i mig något vettigt alls mer än vatten, och vatten är ju bra att dricka när man är sjuk :)

Nu ska jag ta tag i tvätten och sedan klä på pojkarna så ska vi gå hem till mamma/mormor en runda :)
Vad ska ni hitta på denna Fredag? :)

(bjuder på en inte så riktigt kry selfie)