En kväll med min man!

Godmorgon vänner! 

Igårkväll blev det bio med mannen min, ja min lillebror följde också med, vi såg deadpool, tänkte skriva lite om vad jag tyckte och om filmen i nästa inlägg. Vi gav barnen kvällsmat och pyjamas strax efter sju och sedan kom deras mormor och passade dem. 

Klockan 20.00 började bion och det enda jag stör mig på är att popcornen är slut innan filmen ens börjat ;)

Idag blir det inte mycket gjort, A jobbar denna helgen så vi kommer inte direkt iväg någonstans, så hemmadag med barnen och se vad dem vill göra och ikväll blir det hemmagjord pizza och mys framför melodifestivalen. 
Vad ska ni hitta på?:) 
Nouw.com/Emmaafrida

Vad skönt att komma iväg lite :) idag blir de kalas i snöandet 🙈

Svar: väldigt skönt att komma iväg en stund, speciellt när nätterna hemma är så vakna om man säger så.
mysigt med kalas 🎉
Therese