Att vara sig själv igen!

Hej vänner! 
Fick en lite chock imorse när jag vaknade, igår somnade William bredvid mig och imorse vaknar jag bredvid Kevin, lagom förvirrande men dem två hade tydligen bytt plats i sömnen :)

Kevin är på förskolan idag och mannen är påväg till skolan och jag har tagit tag i Williams garderob, har tänkt länge på att ta tag i den men det blir liksom aldrig av, ni vet man tänker att man gör det sen men det går dagar, veckor eller till och med månader innan man tar tag i saken. Men nu är det äntligen ordning och reda i hans garderob. 
William är äntligen piggare och är sig själv igen, skrattar hela tiden, gör saker han inte får och leker med alla leksaker, känns otroligt skönt att han är frisk igen, så nu håller vi tummarna på att vi inte blir sjuka mer :)
Så nu när William är pigg igen så tänkte jag att vi skulle ta en promenad efter vi ätit lunch och innan vi ska hämta hem Kevin :)