2016-02-08

Godkväll!
 
Vet ni hur underbart det va att komma hem till killarna igen efter ca 10 timmar ifrån dom, Kevin kom springandes i dörren och gav mig en stor kram och sa att han hade saknat mig, William stod i soffan och hoppade upp och ner och skrattade och sedan fick jag en stor kram av honom också.
Det blev kaffe och fika hos mamma när vi kom hem, mycket gott.
 
Sen här hemma har jag spenderat halva kvällen på att plocka upp alla fynd vi gjort och fotat dom (den del av det har ni i inläggen under detta) under tiden så passade grabbarna på att testa de nya sakerna.
Sen var det soffan som gällde.
Först ut var "farmen", sedan "Sofias änglar" och avslutade kvällen med "En resa för livet".
Oj vad man gråter i både "Sofias änglar" och i "en resa för livet".
 
Nu har jag bäddat ner mig i sängen och det är äntligen dags för att sova efter en lång men rolig dag.
Hoppas er dag också har varit bra :)