Biodags!

(Bild tagen från google)
 
Igår så var det äntligen dags för att kolla på Fifty Shades Of Grey.
Kevins mormor kom över för att passa Kevin medans jag och mannen åkte iväg för att kolla på bio.

Filmen var bra tycker jag, den var precis så som jag hade tänkt mig att den skulle vara och kände igen mycket ifrån boken (trots att jag oftast glömmer allt jag läst rätt fort). Personerna i filmen såg ut så som jag hade fått mig en bild av, eller iallafall Ana, Mr. Grey såg ut som jag föreställt fast lite mesigare, i mitt huvud så var han mycket mer manlig till utseendet, men det är vad jag tycker.

Jag var helt inne i filmen hela tiden, okej jag kollade på mannen lite då och då så han inte hade somnat, han brukar var rätt trött efter att ha jobbat helg, men han höll sig vaken hela filmen och även han tyckte den va bra.
När filmen var slut så fick man ju såklart massa följdfrågor om vad som händer sen osv, vilket jag vet eftersom jag läst boken, så nu är det bara att vänta på att film nr två ska komma ut, vilket jag antar att det ska göra med tanke på hur filmen slutade :)

Fifty Shades Of Grey får en 3:a av mig :)