2 Dagar kvar!

Två dagar kvar till bf och jag har haft molnande värk sedan igår.
Dom gör inte så ont, ibland gör det ont, men det är inte så att man viker sig dubbel precis.
Men kan ju hoppas på att det är på G nu och det börjar närma sig.
Har ju haft ont till och från i över en vecka, samt att slemproppen har släppts lite varje dag över en veckas tid.

Idag är det ju dagen som jag har trott att bebisen ska komma ut på, vi får väl se om jag har rätt eller om jag sitter här imorgon med och har magen i vädret ;)

Jag sitter och tänker mycket på hur förlossningen kommer starta, kommer det vara hemska värkar så jag ligger på golvet och bölar för jag har så ont (så va det med Kevin, dom på förlossningen undrade vad jag höll på med) haha.
Eller kommer det vara så att vattnet går.
Det är ju så olika från person till person hur allt startar, min mammas förlossningar har t.ex. oftast startat med en molnande värk "mensvärk" och en jäkla värk i ryggen  (så har jag haft det sedan igår), vissa märker inte ens av att det är på g, utan helt plötsligt så går vattnet från ingen stans och man får åka in.
Man läser olika historior och hör på olika historior från folk om hur deras förlossningar startat, det är häfitgt på ett sätt att alla starta olika och det är aldrig sig likt.

Jag är iallafall sjukt spänd på hur det kommer starta för mig, Jag är inte direkt nervös precis, det skulle va att man är hemma för länge och kanske inte hinner in till förlossningen eller något.
Okej, lite nervös är jag väl kanske, för jag har inte ens packat Kevins väska, det är ju svårt, med tanke på att vi inte vet när det startar så vet jag inte riktigt vad jag ska packa ner till honom, tur att det är mormor han ska till och att vi nästan bor granne med henne så skulle vi glömma något viktigt så är det bara för dom att hämta det =)

Hejja dig bebis, vi längtar efter dig!