Dagens stora snackis!

Antar att dagens snackis kommer vara om Melodifestivalen och att Robin vann.
Jag tänkte säga vad jag tycker och tänker om gårdagens mello och vinnaren.

Jag tycker att det var helt klart rätt låt som vann, jag har hållt på Robin hela tiden och höll även på honom i IDOL. Han är ju trots allt vår egna lilla skåning ^^. Och visst Yohio fick flest röster av svenska folket, men det var ändå Robin som vann. Det är alltid samma visa varje år "fel låt vann", "fan vad kass låt", "denna är ingen värdig vinnare" och så vidare, ni fattar hur jag menar, men det kvittar ju vilken jävla låt som hade vunnit så hade folk gnällt och klagat på det, det är liksom ändå såhär att alla har olika smak och visst alla får tycka och tänka vad dom vill. Men att det alltid ska klagas och sånt stör mig, om man ändå inte tycker om programmet eller låtarna som spelas där så behöver man ju faktiskt inte titta, ingen tvingar folk att titta på melodifestivalen.
 
Och sen att folk säger att detta kommer inte komma någon vart i eurovision. sverige kommer komma sist, totalt pinsamt för Sverige och blablabla, hur kan ni veta det nu? Det får vi inte reda på förrän i maj, antingen går det bra eller så går det sämre, det är bara vänta och se, det är ju som sagt alltid samma visa varje j*vla år, ingen är nöjd med någonting kan jag känna. 
 
Jag tycker det var bra att Robin vann, jag gillar honom och jag gillar hans låt.
Det är var jag tycker, och som sagt alla får tycka vad dom vill men att sitta och klaga redan nu om att det inte kommer gå bra för Sverige i maj kan dom lägga ner och ta upp det i maj då när det är dags. Varför lägga energi på det nu...
 
Hejja Robin :) 

(Bilden tagen 2011 när Robin hade kommit hem efter att ha medverkat i IDOL) :)