Att sakna!

Under graviditeten så finns det ju en del man saknar att göra och så som man helt enkelt inte kan göra medans man bär på en liten i magen.
Tänkte dela med mig av lite jag har saknat under min tid som gravid och som ska bli skönt att kunna göra igen när liten väl är ute i världen.
1. Att kunna ligga och sova på magen
2. Kunna andas normalt när man ligget på ryggen.
3. Kunna vara ute på långa promenader utan att få ont.
4. Kunna börja träna igen.
5. Kunna klä på sig utan att dö av trötthet.
6. Ta ett glas vin eller cider till maten (är ingen festnisse så festerna saknar jag inte överdrivet mycket)
7. Böja sig ner
8. Kunna raka sig normalt utan att det ska ta flera timmar bara för man ska raka benen

Det var lite som jag saknar, det är säker mer man har saknat att göra men kommer inte på något mer just nu :P