Liseberg!

Igår så packade jag in familjen i bilen och så åkte vi till Liseberg.
Älskar verkligen det stället, speciellt på Måndagar ;)
Men iallafall, det blev först paus i Halmstad innan vi for vidare till Götlaborg.
 
Väl framme så var det bilar över allt, folk över allt, har nog aldrig sett så mycket folk på Liseberg samtidigt innan, vädret var alldeles för varmt, men vad gör man inte för att se Lotta ;).
Dock fick vi inga sittplatser, vilket jag kan förstå, men innan det var dags för lotta så blev det karusellåkning, mat och lite så, helt sjukt, under tiden vi var där så hann vi bara åka 4 karuseller :S. Inte alls roligt att vara där och behöva stå i kö mellan 30-60 minuter för att få åka. Och inte kul för fem öre att lägga ut så mycket pengar och bara hinna åka så lite.
Vi valde iallafall att kolla på repitionen av Lotta innan programmet började, sen när det väl började så kollade vi bara i 30 minuter, jag klarade inte alls av att stå upp så länge, fötterna och benen väkte, ryggen tog kål på mig, huvudet gjorde ont efter all värme, ja vad mer ska jag säga, jag fick iallafall njuta av Lotta lite :).
Och förhoppningsvis så kommer det fler gånger och att dom kör nästa år med :)