Julafton!

Kom ju på att jag fortfarande inte skrivit om vår första julafton med Kevin.
Så tänkte passa på att göra det nu när han ändå ligget och sover :).
 
Julafton spenderade vi hemma hos min mamma och bror, alltså Kevins mormor och morbror.
Det var bara dom två och så Kevin, jag och A och såklart Albin, Lillebrors pappa ligger fortfarande på sjukhus och fick inte komma hem över jul.
Vi kom hem till mamma vid 3 tiden för lite kalle Anka tittande, dock sprang jag mest runt och var rastlös ;).
Efter kalle Anka så blev det julmat, så gott, men tur att det bara är en gång om året ;).

 
Efter julmaten och innan julklappsutdelningen så blev det lite tv-tittande, finns ju inte så mycket annat att göra än att glo på tv och snacka en massa ;).
Sen blev det äntligen julklappsutdelning, det var jag som fick äran att dela ut dom, tomten får komma nästa år till oss istället ;).
Kevin fick sjukt många julklappar så han har nog varit en riktigt snäll lite kille ;).

 
Efter julklappsutdelningen så hände inte så mycket mer, vi gick hem vid 21:00 tiden och alla i familjen somnade rätt fort :)
 
Hade en sjukt bra julafton och det kunde blir en mycket bättre julafton för Kevin :)