31082011

Det är så svårt att förstå att vårt kärleksvin har blivit vatten.



Jag lyckades trotts allt roa mig denna morgonen. Började allt med ansiktsmask. Dock så luktade den illa. Höll ju på att tuppa av så som den stank ;). Sen tog jag tag i storstädning av hela huset. Vilket innebär, dammtorka, dammsuga, moppa golvet. Så nu har jag borde ont i huvudet och ryggen, så mamma borde allt bli stolt över mig nu så duktigt jag har varit ;). Men hon brukar oftast bli glad när jag har städat :D. Brukar få ett sms då jag inte är hemma "vad fint det blev" eller "tack för du har städat" För oftast så städar jag när inte mamma är hemma ^^.

Så nu när man har städat, vad ska man då göra resten av dagen? :/.
Det blir först skolan 12:30-15:30 då det står naturkunskap på Schemat. Undra vad jag kommer tycka om den kursen ;). Sen efter skolan så får det nog bli massa plugg i matten, känner att jag ligger efter då min mattebok inte kommit än :/.

Så här sexig är man i ansiktsmask, ser helt klart ut som ett spöke eller något :O