Godmorgon!

Vaknade kvart över åtta idag, hur i allsing dar kunde jag vakna kvart över åtta, hallå kvart över åtta på en lördag, detta är ju skandal, nu får man hoppas att man orkar med kvällen ;o. Men det ska jag nog kunna orka ;).
Men sen somnade jag ju direkt efter BigBrother igår, snacka om att man var trött igårkväll ^^.

Måste även säga att jag testade mina studentklänningar igår, eller ja jag har ju två, en som jag ska ha på skolavslutningen och annas student, och en som jag ska ha på min dagen efter. och när jag hade det på mig så fick jag känslan, detta kommer  bli bra, jag skulle kunna ta studenten imorgon, men det gör vi ju inte :P.
Måste nog även ta ett par hård pass innan studenten med ^^.

Och nu när jag vaknade så tidigt idag så kanske jag hinner ta en runda på gymmet innan jag ska iväg. Skulle ju sola med, men tror inte jag hinner det, det blir alldeles för stressigt för mig och min kropp ^^.

Vill ni se ett smakprov på mina klänningar ?
vill ni det så kanske jag så så gullig så jag lägger upp bild på det =)