Det som hände igår, var bara en dröm

1. Duscha : Klart
2. Städa rummet : Klart
3. Sola : Klart
4. Skolan och få lite hjälp med hur mycket jag ska räkna i matten till nästa vecka : klart
5. Möta upp Anna : klart
6. Hässleholm Med Anna : KLart
7. Shoppa lite småsaker som man behöver. :Klart
8. Ishockey med Anna :)

Har varit duktig och städat rummet idag, det låg så mycket saker på mitt golv igår som man höll på och bryta benen i morse när man skulle gå upp. och det är ju tur att ingen gjorde det :)
Efter städningen blev det att sola, vill ju inte vara vit som ett spöke :).
Sen skolan och fixa matten, sen möta upp anna och åka in till hlm och köpa massa småsaker.
lägger ut sen vad jag köpte har inte riktigt tid nu :).
vi har precis sjungit singstar, nu ska jag lägga in låtar och sen fixa till mig lite :)