Lördag!

Hej på er!

Denna dagen har gått förbi i rekordfart. 
Visserligen har det varit en trött dag då mini i familjen skulle upp redan 5 imorse och när han somnade igen vid 6 så kunde jag inte somna om för att killarna i familjen tog upp hela sängen. 

Vi har lekt en himla massa kurragömma, Kevin är smart, han kom fram att dom skulle gömma sig i duschen, och när jag väl hittade dom så skulle jag också gömma mig så skulle Albin hitta oss.
Men det gick ju inte lika bra då Albin är en hund och förstår inte alls vad leken går ut på ;)

Efter lunch så slängde jag ihop en kladdkaka med Kinapuffar på, oj vad gott, för gott. 
Helt klart den godaste kladdkakan jag ätit :)
Sen åkte vi ner till sporthallen där dom hade satt upp en massa hoppborgar så Kevin fick hoppa lite. 
Och oj vad barn där va, var barn överallt :P 
Men Kevin älskade att få hoppa lite :)
William satt vaken och tittade på när alla barnen sprang runt och lekte och hoppade :)
Vi har även hunnit vara en runda hos mamma/mormor. 
Nu är det kväll och det är snart dags att slå sig ner i soffan för att kolla på "så mycket bättre" :)