Gjort idag då?

Nja jag har faktiskt inte gjort så värst mycket sedan jag kom hem.
Var väl hemma mellan 13:30-14:00 kollade inte på klockan så noga faktiskt.

Satt ute och pratade med Natalie och Jessica lite.
Sen blev det in och duscha. Kände mig så vidrig och sånt. Usch fy och blä =).

Nu har jag precis ätit, eller deet var en stund sedan.
Men jag har också dammsugat rummet, bytt sängkläder.
Fy vad mysigt det kommer bli att krypa ner till en nybäddad säng :D.

Nu ska jag nog gå ut på en promenad, vilket behövs.
Hann ju inte med någon igår.
Och så ska jag nog inom ica med och köpa något gott till ikväll.

Då kanske ni undra vad ska hon göra ikväll eftersom hon ska köpa något gott.
Jo det ska jag ta och tala om för er att, jag ska inte göra ett skit.
Ska bara ta det lungt och kolla på någon film tror jag :)

Men först en promenad:D