Fina blommor!

Imorse när jag låg och sov så kommer min man uppspringandes för trappan, klockan var vid halv sju och helt i panik ber han mig komma ner i köket och hjälpa honom.
Då var det nämligen så att en väldigt stor sprindel hade flyttat in i vårt kök och satt i vasken.
Och A som verkligen har en stor fobi för spindlar, stackarn.
Men jag gick ner och tog bort spindeln åt honom så han sedan kunde ta vatten till kaffekokaren.
 
Jag har inte själv fobi för spindlar, men jag har stor fobi för ormar så jag vet ju hur det är när något man verkligen inte tycker om finns i närheten.
Det blir liksom panik i hela kroppen..
 
Men hem från skolan kom han sen med väldigt fina rosor som tack och typ ett förlåt för att han väckte mig. :)
 
 
Emma

Aw vad sött😀 jättefina 😍

Svar: visst var det 😍 och än så länge har faktiskt blommorna fått stå orörda, annars är katterna rätt snabba på att äta och förstöra mina blommor 😛
Therese