När det är min tur!

Här ligger jag nerbäddad i sängen och kollar på film, det är nämligen min tur att bli sjuk och få feber nu. Är det samma som barnen haft så är det feber i 3 dagar som gäller. 
Misstänkte nästan att det var feber på g då jag har skakat och hackat tänder hela eftermiddagen. 
Hoppas jag är frisk till Lördag då vi är bjudna på kalas, hur kul är det och ligga hemma när alla andra är på kalas?

Hur som helst, det blev ingen promenad efter lunch, vi gick till lekplatsen och gunga istället innan det var dags att hämta hem storebror från förskolan. Som lillkillen skrattade, han verkligen älskar att gunga precis som sin storebror :)
Efter vi hämtade storebror gick vi hem till mamma/mormor för lite mellanmål och mys. 
Mannen min kom hem med bästa botemedlet när man är sjuk, bästa mannen. 
Så nu är det sängen med choklad och en av favoritfilmerna. 
Hör hur barnen busar tillsammans med sin pappa och jag önskar givetvis att jag orkade vara med. 
Nouw.com/Emmaafrida

Usch stackare:( du får krya på dig!!

Svar: tack så mycket, så jobbigt att vara sjuk 😳 (tur man inte är det så ofta) 🙊
Therese