Jakten fortsätter!

Jakten efter klänning för mig fortsätter.
Varje dag sitter jag och kikar efter snygga klänningar, hittade en sjukt snygg på H&M, mintgrön och allt och jag tänkte mintgrön kommer aldrig passa mig.
Fick hem klänningen och så snygg i verkligheten, men ett problem, den var för liten.
Min storlek var slut så jag tänkte jag beställer en storlek mindre för det kan väl ändå inte var så stor skillnad på dom, men tvi och usch fick jag, klänningen gick ju inte ens över brösten, man kunde ju tro att jag beställt en klänning från barnavdelningen.
Så den snygga klänningen jag verkligen ville ha får skickas tillbaka.
Beställde även en annan klänning men den får också åka tillbaka då jag inte riktigt trivdes med sidorna på klänningen.
 
Jag är en person som gärna vill ha allt klart långt innan något händer.
Sista helgen denna månaden ska vi på 85 års kalas och jag börjar verkligen känna lite smått panik.
Tänk så hittar jag ingen klänning, då får jag ta en gammal trasa från garderoben och det vill jag då inte.
Alla fina klänningar jag hittar är antingen svarta eller för dyra.
Jag vill ha färg men inte allt för dyra kläder..
Har tänkt på att kanske köpa någo snygg kjol och kanske en blus eller skjorta till? men jag suger på att "para" ihop kläder.
 
Så vet ni någon affär där dom har snygga kläder och gärna lite färg så bomba mig med förslag, detta börjar bli en aning tröttsamt och irriterande.. :)