Godmorgon Tisdag!

Hej vänner! 

Jag som var så pepp på träning idag nu när jag gått in i ett nytt träningsprogram har åkt på en riktig kraftig förkylning. 
Det hade jag ju visserligen väntat mig då alla här hemma har varit eller är sjuka. 
Jag har åtminstone träningsvärk efter igår, det är ju alltid något :)

Kevin är lämnad på förskolan efter ca två veckor hemma, han var helt förvirrad när vi gick dit för precis innan vi gick så sa pappa i huset 
- Ha nu så kul på förskolan 
Och hela vägen sa han 
- Mamma, pappa sa förskolan. så knasigt, jag säger ju dagis. 
Hur som helst så kommer han ha kul idag och göra av med massa energi som inte blir av här hemma nu när lillebror är sjuk. 

Vad vi ska göra här hemma får vi se, just nu sover William och jsg kollar på nyhetsmorgon :)
Vad ska ni göra idag?