Tid för oss själva!

Det var länge sedan jag och min man fick tid för oss själva här hemma, tid för att slå oss ner  i soffan och kolla på en film tillsammans och bara vara. 
Visst vi har ju haft barnvakt och kunnat gå på bio eller ut och äta men att få sitta i sin egna soffa och kolla på film i lugn och ro var länge sedan. 

Har det inte varit att barnen varit vakna tills vi alla går och lägger oss så har det varit att A måste lägga sig tidigt för han ska upp och jobba dagen efter. 

I Lördags somnade barnen tidigt och vi bestämde oss för att kolla på en film. 
Det blev fast & furious 7 som A fick av mig i julklapp. 

Även igår kollade vi på film, en film som gick på 4:an. 
Älska mig igen heter den och en ny favorit i mina ögon, oj vad bra den va. 
Och en hel del tårar föll ju också. 
Channing Tatum är ju dessutom väldigt fin att titta på och en bra skådespelare, en av mina favoriter. 

Två kvällar med film tillsammans med min man och ingen av oss somnade är ju rena lyxen :)