2015-09-29

Tänk vad glad man blir när det är så fint väder ute :).
Varmt och skönt har det varit också.
 
Hämtade hem Kevin från förskolan vid 11 tiden, tänkte att vi skulle gå och gunga en sväng, men icke.
Hem till mormor skulle han visst.
Där var vi i ca 2 timmar, sedan fick jag äntligen ut honom i det fina vädret :).
 
Vi gick först och gunga och sedan ville han hoppa studsmatta, så det passade vi på och göra innan den åker ner.
När han kände sig nöjd så gick vi hem för att fortsätta leka hemma, tågbanan var det som stod på schemat..
 
Nu sover William, Kevin kollar på tv och jag ska påbörja maten.
Att göra mat samtidigt som man ska försöka hålla Kevin vaken är en utmaning.
Speciellt när köket är på nedervåningen och tv-rummet är där uppe, det blir ju ett himla massa springande i trappen :P.
 
 
Och där vaknade William igen så dags att sluta skriva för denna stund.
Somnar barnen tidigt ikväll ska jag faktiskt ta fram en bok och sätta mig och läsa lite, det var länge sedan nu :)

( - Åh mamma, vad gott det var att ligga här i solen).
Ja jag håller med min grabb, solen är himla härlig faktiskt :)