20150331

Hej på er!
 
Jag skulle ljuga om jag säger att natten har varit perfekt och mycket sömn, för det stämmer verkligen inte.
Kevin fick för sig att vi skulle vara vakna ett par timmar vid 2 tiden och ligga och prata.
Denna gravida mammans ögon gick i kors och ville inget hellre än att Kevin skulle somna om :P.
Men trots en dålig sömn inatt så vaknade jag ändå och var sjukt pigg, vad hände där liksom, jag har ju varit konstant trött i två veckor nu.
Vaknade innnan Kevin så passade på att städa hans rum innan han vakna.

När han väl vaknade så blev det frukost, och sen satt han och kollade på film medans jag bakade tårtbotten till hans födelsedag, om jag kommer använda den botten får vi se, kommer köpa hem en färdig också fallifall ;).
Sen kom mamma och hämtade oss och vi åkte upp till hennes jobb för att ställa saker och ting till rätta inför öppningen i påsk :).
Jag fick självklart det bästa jobbet, plocka upp godiset, inte vilket godis som helt, utan ett av mina favoritgodisar.
Snacka om att det saftades i munnen på mig ;).
 
Nu är vi hemma igen, och har varit i snart 1½ timme, Kevin och sambon leker på ovanvåningen och jag ska påbörja maten, efter maten så blir det ner till byn för storhandling.

Idag har jag även antagligen planerat in en tripp till Ullared igen, och det var bara två veckor sedan jag var där sist.
Haha, är lite smått rädd för att åka dit bara 2½ vecka innan vi har bf, tänk så sätter det igång inne på gekås, vad gör man då liksom, haha vill inte ens tänka tanken ;).