20150330

Godmorgon!
 
Och där var helgen över igen, och inte har man gjort något vettigt, bara umgåtts med min underbara fina familj.
Ska jag vara helt ärlig så börjar jag och A gå varandra på nerverna, Han har inte kunnat träna på ett par veckor pga skada vilket har gjort han rastlös och hans rastlöshet + mina graviditetshomorner passar verkligen inte ihop.
För ett tag sedan sa han tillochmed att han önskade att graviditeten var över snart så jag kunde bli mitt vanliga ja igen :P.
Och visst, jag håller med honom, mitt humör är inte det bästa just nu, jag är konstant trött, irriterar mig på allt, då menar jag verkligen allt.

Kevin är iallafall lämnad på förskolan, och ute öser regnet ner, just nu vill jag ha soooool och riktigt fint väder.
Det hade kanske gjort mig lite piggare, vilket skulle behövas.
Vad ska man då göra medans Kev är på förskolan ? har tusen saker att göra, men orkar jag ens göra något ?
Hade jag fått välja så hade jag gått och lagt mig, men väntar på min lilla gosse så ska jag sova middag med honom istället.
Det mysigaste som finns är att ligga bredvid sitt barn och sova :)
 
Sen om vi kommer göra något vettigt idag får vi se under dagen :)