Måndag!

Då var det Måndag igen och Mannen har åkt iväg till jobbet för ett kvällspass. 
Nu jobbar han bara denna veckan också sen är vecka 28 här och vi har något kul inplanerat hela den veckan.
Så låt denna veckan gå snabbt :).

Började morgonen här med frukost vid nio tiden. 
Sen tog jag med mig William på en morgonpromenad på 4.8 km. 
När vi kom hem igen så satte jag igång med bakning. 
Tänkte liksom börja baka så smått till William's namngivningskalas.
Idag bakade jag Hallongrottor (receptet kommer i ett annat inlägg) 

Kevin kollar på Dora utforskaren, och William har precis somnat efter lite skrik och bara vara i mammas famn stund. 
Han har åkt på en ny förkylning och hostar mest hela tiden. 
Tycker så synd om honom, inte lätt att vara så liten och sjuk :(.

Jag ska ta och byta sängkläder och städa undan lite här hemma innan vi ska gå hem till mamma/mormor för att bli bjudna på middag :)