Pojkarnas rum!

När vi va på Ikea och handlade här om dagen så köpte jag ju hyllor till barnens rum så jag kan sätta upp saker dom fått, bland annat i namngivningspresent.
Jag vet inte om jag är helt nöjd med hur jag har satt sakerna, men det får stå så ett tag så får jag se om jag ändrar om eller det får vara så :)
På Williams hylla så är det ramen han fick av Morbror Ingemar med familj, sparbössan han fick av sin morfar och en ram som han fick av sin pappas moster med familj.
I ramarna har jag satt in foton, bland annat från vår familjefotograferingen med Elinor Ludvingsson.
Sen namnklossarna som jag köpt..
Och på Kevins hylla blev det en elefantprynad som han fick av sin Morfar för 2 år sedan när vi hade namngivning för Kevin.
Pappans gamla sparbössa som nu Kevin har, namnklossar med Kevins namn och ramar med foton i som Elinor Ludvigsson tog :).