31+0

Välkommen vecka 32!
Barnets totala längd är nu ca 42 cm och väger ca 1,79 kg i början av veckan och ca 1,95 kg vid veckans slut!

Då välkommnar vi en ny vecka och som jag sagt tidigare så går veckorna verkligen super fort.
Kan inte fatta att vi redan går in i vecka 32, det är ju inte lång tid kvar nu.
Jag längtar mer och mer för varje dag som går, och önskar nästan att det är dags nu, så mycket längtar jag.

Det sparkas på som vanligt i magen och man ser verkligen tydligt hur han vänder på sig, idag såg man hur rumpan flög fram och tillbaka som om han dansade loss i magen, så sjukt häftigt att se.
Allt är för övrigt bra med mig, förutom nätterna, usch på dom, sover så otroligt dåligt, ryggen värker och jag hade lika gärna kunnat stå upp och sova.
Sammandragningarna kommer och går, ibland värre och ibland inte så farliga alls.

Vi har även bestämt oss för namn nu, och vi känner oss 99,9% säkra på att det blir det namnet.
Men vad det kommer bli för namn vill vi hålla hemligt ett lite tag till :)