20150228

Välkommen den 28 Februari som innebär sista dagen denna månad.
Snacka om att Februari månad rullat förbi i rasande fart.

Idag vaknade vi redan 06:30, jag och Kevin gick upp och kollade på bolibompa så fick pappan i huset ligga kvar i sängen en stund till innan vi gick ner för att käka frukost.
Nu på förmiddagen har vi faktiskt inte gjort så jätte mycket, ena stunden vilar vi och sen helt plötsligt leker vi tagen, vi låter som en flock elefanter som springer på ovanvåningen ;).

Har precis slått in en present til llillebror för ikväll är det dags för 17-års kalas.
Tänk att min lillebror fyller 17 nästa vecka, helt sjukt, han var ju nyss 5 år ;).

Så nu ska jag snart påbörja lunchen då Kevin börjar bli lite smått hungrig och sen trött på det, så efter vi ätit så lär han nog somna, och då ska jag påbörja med att dekorera kvällens tårta, jag tycker ju det är kul att hålla på med sånt men man blir jävligt nervös över vad folk ska tycka om den, tänk så blir den ful och äcklig, haha vilka tankar man kan gå runt på.

Hoppas ni kommer få en bra Lördag för det kommer nog vi få :)