20150227

Godmorgon på er!
 
Idag valde Kevin att vi skulle gå upp redna 06:30, jag hade gärna velat ligga kvar i sängen en halv timme till, men vi gick upp och kolla på bolibompa och morgonshowen tillsammans.
Eller ja fram tills det var dags att gå till förskolan, saknar min lilla kille redan, det är jobbigt att lämna honom vissa dagar, även om han blir hur glad som helst och älskar att vara där så är det jobbigt för mamman, jag vill helst ha honom hemma och sitta och gosa med honom :).

Men som sagt, Kevin är på förskolan, jag har precis ätit frukost och idag blir det ingen skola för mig, jag mår inte helt hundra. (inte på sjukvis) utan är hur trött som helst och ryggen värker.
Nätterna för mig är ett helvete, sover dåligt, ligger och vrider och vänder mig hela tiden, och inte nog med det så har jag fått hemska mardrömmar.
Men "bara 63" dagar kvar förhoppningsvis.
Jag älskar att vara gravid, men för var dag som går så längtar jag bara mer och mer efter bebisen och som sagt nätterna plågar mig..
 
Så idag fram tills jag ska hämta hem min lilla kille så blir det plugg som står på schemat, ska även slänga ihop en hallonmousse då jag håller på med en tårta som ska vara klar tills imorogn, och moussen ska ju stå och kyla av sig några timmar.
Mannen min slutar tidigt idag och är hemma vid lunch och sen är det äntligen heeeelg för hela familjen :)