Julafton - 24 December

Vår Julafton blev helt underbar, Kevin var så glad hela tiden och ni skulel ha sett när tomten kom.
Önskade att vi hade filmat det för varje gång tomten sa "God jul Kevin" så log han med hela ansiktet och skuttade fram och tog sitt paket och småskrattade.
Helt underbart.
 
Vi kom till barnens farmor och farfar lagom tills kalle anka började, det är inget jag tittar på faktiskt och Kevin tröttnade rätt fort så vi gick in på lekrummet istället.
Efter det så var det julmat som gällde, min tallrik på julbordet ser alltid så "snål" ut men det enda jag äter som är med på julbordet är prinskorv, köttbullar, julskinka, ägg och macka ;)
 
Efter maten kom julgodiset fram så vi satt och umgicks och käkade lite godis i väntan på att tomten skulle komma.
Vid 18:00 tiden så kom tomten och oj vad skratt han gav oss, det var nog den roligaste tomten jag träffat :).
Barnen fick massa med fina julklappar, men det bästa var nog att William fick Bobbo och Kevin fick Babba.
Figurer i babblarna för er som inte vet :)
 
Efter julklappsöppningen så var det julgröt som stod på schemat och efter det så blev det julklappsspelet.
Hemskt vad stressad man blir på det spelet, men roligt är det :)
Jag hade turen med mig och vann flest klappar, tummen upp för det ;).
 
Vi var hemma vid 20:00 tiden igen då båda  barnen var väldigt trötta, så dom somnade strax innan klockan slog 21:00 och jag slog igen mina ögon precis innan klockan slog 22:00.
 
Man blir trött efter 2 perfekta julfirande, nu ska vi leka och ha skoj med alla julklappar barnen fått och vänta på nästa jul :)