Godmorgon Torsdag!

Då går vi in i den sista dagen detta året och imorgon är det år 2016.
Det är egentligen svårt att förstå egentligen hur snabbt detta året har gått, man har hunnit göra så mycket roligt och man verkligen kommer minnas livet ut.
 
Morgonen började först med att William fick för sig att vakna 5.30, jag menar vem vill gå upp då ? 
Men efter ca 1½ timme så låg han helt plötsligt och sov igen, då var klockan 7 och jag slängde på mig träningskläderna för att gå ner och träna lite.
Dagens pass gick inte riktigt lika bra som passet i Måndags (samma cirkelpass) men trots att jag inte alls kände för att träna så blev det mina 20 minuters cirkelpass + 12 minuter på crosstrainen.
 
Kevin har nu vaknat medans de andra två sover, jag tänkte göra frukost så får vi se ifall A och William kommer och äter med oss eller om jag och Kevin ska äta mysig nyårsfrukost själva.
 
Idag har jag mycket planerat, vi har bjudit över mamma och lillebror för 3:e nyår i rad så här ska maten fixas, efterrätten ska göras klart, det ska göras lite fint här och sen ska vi bara vara hemma och ha det fruktansvärt mysigt.
 
Vad ska ni hitta på för skoj idag ? :)