3 Dagar kvar!

Det är nu 3 dagar kvar tills lilla W är beräknad.
Jag längtar så att jag spricker.
Men något jag känner att jag måste ta upp och skriva av mig om är en sak som jag inte tror någon höggravid vill höra varje dag.
 
Jag är så trött på dessa frågor som om "Har bebisen kommit än?" "när kommer bebisen?"
1. Jag har fortfarande dagar kvar tills bf, varför börja tjata en vecka innan bebisen ens är beräknad till att komma.
Och skulle bebisen kommit så hade ju folk givetvis fått reda på detta.
Och det som stör mig mest är att oftast så är det de i släkten som frågar, och dom om några borde väl fatta att vi berättar när bebisen kommit..
2. bebisen kommer när den är redo, när den vill ut helt enkelt.
Hur ska jag som person och höggravid sitta och svara på en fråga som "när kommer bebisen?", ja hur fanken ska jag kunna veta det, jag kan liksom inte säga, "jo bebisen kommer den 30 April klockan 13:00".

Att som höggravid gå runt och ha ont varje dag, men inget händer, längtan är stor och dessutom få dom frågorna, då blir man liksom knäpp i huvdet.
Man vill liksom inget annat än att bebisen ska komma ut.
Det är väldigt känsligt att får sådana frågor.
 
Idag har jag ont, det är en konstig känsla i magen liksom.
I samband med detta mår jag illa, allt här hemma går fel och jag har redan bölat ett par gånger idag.
Jag har hela tiden sagt (sedan jag gjorde rul) att bebisen kommer den 29 April.
Vilket är imorgon, vi får väl se om jag har rätt om den saken eller ifall jag kommer gå över tiden =).
Magen har sjunkit rätt mycket iallafall och den hänger bara mer och mer för varje dag.
Låt tiden gå fort =)