20150428

Då börjar även denna dagen gå mot sitt slut.
I förmiddags efter frukost (japp det blev sen frukost idag då vi sov länge) så tog vi på oss ytterkläderna och traskade ner till ankorna för att ge dom lite "bröö" som Kevin säger.
Det uppskattades verkligen av Kevin, så lycklig han var, skrattade hela tiden och såg till att alla ankor han såg fick mat ;).
Sen gick vi till Netto för att köpa lite blommor till trädgården innan vi gick hem igen för att käka lunch.
 
Efter lunchen så somnade Kevin och jag kan inte påstå att jag fick något vettigt gjort här hemma :P.
När han vaknade igen så blev det en massa lek och bus innan det var dags för middag.
Känns som om det är de enda man gör, äter, äter och åter äter :P.
 
Nu är mina killar hemma hos Kevin´s farmor och farfar, jag valde att stanna hemma med tanke på att jag har så ont.
Orkar inte åka iväg och sitta där då, så kände att jag kunde lika gärna stanna hemma och ta hand om mig själv.
Så har slängt på mig ansiktsmask som jag snart ska tvätta av innan jag ska ta en lång varm dusch.
 
Sen blir det att slänga sig på soffan med värmekudden och invänta mina killar så vi kan ha lite kvällsmys framför tv.n innan det är dags för sängen =)
 
 

(Det blev glada miner när vi inte gick åt det hållet Kevin ville) ;)