20140925

Hej på er!
 
Idag var det äntligen dags för mig att klippa mig, i flera månader har jag haft håret uppsatt för jag inte alls trivs med det och det är så risigt och slitet, den sista månaden har jag bara velat raka bort skitet då det trasslar ihop sig, och man känner hur risigt det har varit, usch...
Men trots att jag vill ha långt hår så känns det skönt att få bort allt det slitna håret, det växer ju liksom ut igen, och jag är hur nöjd som helst, fast det är man väl alltid efter frisörbesök men sen dagen efter så är det skit igen då man inte får till det så som frisören gjorde ;).
 
Mycket mer än frisören har inte hänt idag, försöker ha en mysdag med sonen, men han vill inte alls gosa med mamma idag, för idag är det bara pappa som gäller , och pappa som är på jobb ;).
Han sitter just nu och kollar på stadens hjältar, närmar jag mig honom så puttar han bort mig lika fort igen ;).
Men han ler iallafall mot mig så han tycker nog om mig också bara det att pappa är snäppet bättre idag :).
Vi ska snart gå upp så han får leka lite innan det är dags för sängen, känner att vi båda kommer somna som stockar ikväll :)
 
Amanda Johansson

jättefin i håret!