Vilken dag!

Dagen började tidigt idag, Kevin vaknade tio över sex, men inte gjorde det något för både jag och mannen var redan vakna då klockan ringde sex. 

Vi gick upp, fixade oss, käka frukost och sen lämnade vi Kevin och Albin hos mormor och morbror och vid halv åtta åkte jag och mannen mot Göteborg. 

Det blev fitnessfestivalen,  satans mycket folk alltså.
Man kom ju knappt fram,  men man såg en del kända personer där och massa med olika träningsgrenar, det var folk som tävlade i olika grenar som man fick se på och heja.
Vissa saker var faktiskt väldigt intressant att se, hade jag inte varit gravid hade jag testat på vissa saker ;).

Sen blev det en runda på Jul på Liseberg också, mysigt att gå runt där och titta lite,  synd bara att det är så kallt så man fryser ;).

Hemvägen ska vi knappt prata om, det blev fel på bilen, vi fick stanna på motorvägen och vänta in bärgare, vi fick låna hyrbil så vi kom hem och jag kan säga att jag har aldrig varit så glad över att få komma hem.
Vi var hemma nästan 2 timmar senare än vad vi skulle från början ZzzZzz,  men år glad att det gick att lösas så fort ändå.

Kom hem och det blev direkt mys med Kevin.
Som jag saknat honom idag,  men förutom hemvägen så har jag och gubben haft en mycket bra dag :)
Emma

Var hittade du din brudklänning? Nyfiken :p

Svar: Hittade den på jjshouse. Jätte mycket att välja mellan, allt som har med bröllop, bal, fest osv att göra :)
Therese