Överraskning!

Igår så fyllde min mamma år, och vi hade bestämt oss för att ordna en överraskningsmiddag till henne medans hon var på jobb.
Och ja man kan verkligen säga att hon blev överraskad.
Det var meningen att vi skulle komma till henne vi 17:30 för lite fika, så när hon kom hem vid 4 tiden så sprang Kevin till dörren glad som alltid och så såg hon mig och fråga " är ni redan här"?, jag vräker ur mig "oj jag tog visst fel på tiden".
När hon såg att vi stod och laga mat så blev hon minst sagt överraskad och väldigt glad :).

Så Kevin tog på sig finskjortan och vi fixade till hans hår, som egentligen är omöjligt att fixa, men det fick bli den klassiska tintin frisyren :).
Jag stod då för middagen som blev baconlindad kycklingfilë i ugn, ris och bea sås, och sallad till det.
Mamma stod för fikat då hon hade bjudit in oss till det från första början, så det blev chokladpudding, kakor och glass :)

Mycket trevlig kväll om jag får säga det själv, och man såg att mamma blev glad för det :)
 

(Kassa mobilbilder)