Godmorgon!

Idag tar mannen Kevin till dagis så jag ligger kvar extra länge i sängen, det kan behövas efter en hel dag på gekås igår. 
Ryggen är helt död på mig.
Medans jag ligger i sängen så hör jag hur lilleman pratar på där nere vid frukostbordet.  

Igår var vi som sagt på gekås i ullared. Trots att vi glömde inköpslistan hemma så fick vi med allt som stod på den och tusen saker till ;)
Men jag är nöjd med våra köp och julklappar till Kevin är nu klart :)
Jag har några kvar till hans adventskalender men det blir ju bara småsaker :). 

Vi hade en bra dag och Kevin var glad hela tiden. Han såg hur mamma och pappa la ner saker i vagnen så han gjorde lika dant ;).

Vad händer då idag, jag lär ligga i sängen ett tag till, känna på hur mini sprattlar i magen,  det blir mer och mer för varje dag nu, så mysigt :)
Sen är det tvätt som står på schemat,  stryka julgardinerna,  tvätta fönster och kanske upp med adventssakerna om vi hinner med det,  för ikväll ska det bli en överraskning som jag inte kan skriva ut här just nu,  för då är det ju ingen överraskning sen ;)