Sista veckan!

Då går jag in på den sista veckan i boken "Kom i form på 4 veckor".
Det har gått hyffsat bra faktiskt, visst jag har inte gått ner så mycket som jag velat, jag vet om att jag hade kunnat gå ner så mycket mer om jag bara hade kunnat låta bli det förbaskade godiset.
Men tyvärr så har den dåliga sidan av hjärnan vunnit för många gånger över den bra sidan ;).
Men jag har gått ner lite i vikt och minskat lite i cm, bättre det än att man går upp eller man kämpar och inte går ner alls.
 
Jag har nu denna vecka kvar i boken, och det kommer nog bli en tuff vecka, har kollar igenom veckans övningar och dom är rätt så tuffa för lata mig, men jag ska klara det, sen när denna vecka har gått så är det yttligare 5 dagar kvar till bröllopet som jag måste kämpakämpa på.
Även om det kanske inte kommer hinna ändra så mycket på kroppen så vill jag ändå känna mig snyggare och smalare.
Vilket jag faktiskt redan gör, jag känner mig starkare i magen och känner mig smalare även om måtten inte visar så mycket.
Men mycket sitter i psyket och det är något man måste lära sig.
 
Nu har jag precis kört dagens pass medans sambon tog med barn och hund på en promenad, tydligen en långpromenad för det är hemskt vilken tid det tar ;).
Vissa av övningarna jag gör får jag så fruktansvärt ont i knäna, vilket tyder på att jag inte kan göra dem, men istället för att skita i de övningarna så får man köra några andra liknande övningarna, och det går minst lika bra :).
 
Nej nu ska jag käka upp min blåbärskvarg och sedan skutta in i duschen :)