Gubbens svensexa!

Igår var det fullt upp.
Jag har varit den som tog på mig ansvaret att fixa svensexa till sambon.
Så den senaste tiden har jag fixat bokningar och kollat så det passar alla och så.
Det är jobbigt att hålla hemlisar för en som man ska dela resten av livet med, men det gick att tissla och tassla bakom ryggen på honom ;).

Så igår vid 14.00 tiden så kom det ett gäng herrar för att kidnappa honom.
Snäll blivande fru jag är så hade jag köpt hem en spidermandräkt till honom ;)
Sen när den kommit på så åkte dom iväg.
Hade bokat ett ställe i skogen.
Det dom gjorde hette snapphanecupen och det var 7 olika grenar som bland annat att gå på lina över vatten, kasta yxa, fyrhjuling och så vidare.
Tråkig bara att dom hade så dåligt väder med ösregn och åska. Men dom hade skit kul och sambon har tackat mig 15 gånger om för att jag ordnat detta till honom.
Medans dom var där ute och lekte av sig så fixade jag och mamma mat till dom som vi sedan körde hem till svärföräldrarna.
Efter maten körde dom även gräddbulletävling då min sambo älskar gräddbullar :).
(Kevin skulle också va med i tävlingen. Hela han var full av grädde sen ;))

Jag är glad att han hade skoj och att jag gjort ett lyckat "jobb" med att ordna detta :)