Känslan!

Vad glad man blev idag när man öppnade postlådan, där låg nämligen ett vykort till mig och A.
Det var från två gäster som var på bröllopet.
Känslan är liksom så bra när man får hem sådana brev.
 
Det stod bland annat att det var ett fint bröllop, vi hade lyckats bra och det syntes verkligen, färgrikt och det märktes att vi hade lagt ner många timmar på det, dom trivdes i deras bordsällskap också och det tycker jag är härligt att höra för jag vet om att jag och A var lite nervösa över hur folk skulle reagera på vart dom fick sitta, men även det hade vi lyckats med. 
 
Det stod att vi hade lyckats perfekt och dom var glada att dom fick komma, de tyckte att det var god mat och dryck också.
Jag hoppas verkligen att alla som var på bröllopet tyckte lika dant :).

Jag och A hade iallafall sjukt trevligt och kul, vi skrattade och var glada hela kvällen, det måste bero på alla fina gäster som kom och var med på vår dag :)