In genom en örat...

... Och ut igenom andra örat.
 
Så är det för mig just nu, har ju prov i nk2 idag, kan ju inte påstå att jag har pluggat så jätte mycket, men vad är det för mening när det jag läser går in genom ena örat och direkt ut genom det andra. Så typiskt.
Klarar jag inte provet så kommer jag bli besviken men får även skylla mig själv.
Men det är ju så mycket roligare att leka med Kevin än att plugga, och när han väl sover så tänker man att nu ska jag plugga men jag får ändå ingen ro till det.
Helt klart typiskt mig.
 
Idag skulle Kevin upp och hoppa 05:00, Jippi eller ngt. Han som alltid sov till halv 9 tiden innan :(.
Men det var bara att stiga upp, man kan väl inte ligga och lata sig hela morgonen ;).
Nu börjar han bli trött igen, och så blir det ju när man inte sover som man ska, tror det är tänderna som spökar, och är det nu så, så hoppas jag att dom bryter igenom fortare än kvick så vi kan få in sovrutiner igen.
 
Idag står mycket på schemat, ska städa och byta sängkläder på ovanvåningen så fort Kevin somnat igen, för att städa när han är vaken är helt meningslöst, det jag plockar upp drar han ner igen. Haha, sen är det ju det tråkiga provet i skolan, usch vill bara gråta. Bhuhu, Kemi är inte min starka sida, men har iallafall lärt mig att väte är H. Tror jag iallafall xD.
Sen blir det lite ärende på byn med mamma efter skolan, och ikväll är det dags för bodypump pass, ja hör och häpna och ska på bodypump, jag som inte gillar att träna i grupp, vi får väl se hur det går, jag kanske älskar det, vem vet ;D