Äntligen vår!?

Kan man säga att våren är påväg? Trots att det bara är slutet av Feburari?
Igår var det sjukt härligt väder så Kevin och jag passa på att gå ut och leka på lekplatsen utanför min mamma.
Det uppskattar han verkligen, att gunga är ju det roligaste som finns, ojoj vad det pirrar i den lilla magen.
Sen fick han även sitta och leka lite i sandlådan, vilket var lite sisådär, han viste inte riktigt vad sand va, och smakade lite på det, vilket är piiii.
 
 
Men trots att det är lite småkyligt och så´, så tycker jag det känns som vår i luften, men vågar man hoppas på att det verkligen är våren som är här så man inte vaknar en morgon så är det helt vitt utanför fönstret.
Hur som helst så gillar jag vädret som det är nu, när man känner vårkänslorna börja komma, längtar så efter våren och sommaren, att kunna vara ute i det fina vädret och leka med min prins :)