Mitt 2014!

Nu börjar år 2014 lida mot sitt slut och på Onsdag är det nyårsafton.
Detta året har verkligen åkt förbi i väldans raketfart och jag tänkte sammanfatta om det bästa som hänt 2014.
 
En dag att minnas var såklart Kevins 1-årsdag som var den 10 April.
Tänk att vår finaste skatt redan fyllt ett år, man kan inte riktigt tro det, och på sin dag så lärde han även sig att gå, helt underbart.
Och jag som älskar att fixa kalas, baka och sånt ordnade till ett hejdundrandes kalas för vår fina kille.
Och ska jag vara helt ärlig så har jag redan börjat planera inför hans 2-årsdag.
Den bästa ska det bästa ha och allt ska vara perfekt :)
 
Sommaren kom och detta var den bästa sommaren för oss, massa sol och bad, och det blev sjukt mycket bad, tur vi fått en kille som älskar att bada.
Jag blev faster igen till en liten Vinzent, alltså fick Kevin sig en kusin till.
Men det var två saker som var bäst och mest underbarast under denna sommar,
Jag blev fru Lindgren, bröllopsdagen var en av de bästa dagarna i mitt liv, den var så underbar, jag kände mig så vacker, och allt underbart folk som kom för att fira vår dag, alla var så lyckliga och glada, maten var god, tårtan var god och ja jag kan hålla på i evigheter.
Och så en underbar sak till, i slutet av Augusti månad så plussade vi på stickan, vi ska få ett syskon till familjen, Kevin ska äntligen bli storebror.
 
September månad kom och den 1 September så var det dags för bröllopsresan, min allra första resa utomlands (om man inte räknar med Danmark) och resan gick till Cypern.
Vi hade det varmt och underbart, om man bortser mot mitt graviditetsillamånde jag hade så jag inte kunde njuta fullt ut med den goda maten som dom serverade.
Och något mindre dåligt var ju att Kevin blev sjuk de sista dagarna vi var där, men annars hade vi det mycket härligt, solade och badade och bara njöt.
 
December månad kom fort, magen växer på och julafton spenaderade vi hemma hos min mamma.
Det var en lugn och mysig julafton, men något vi inte hade räknat med var att det skulle komma ett dödsfall inom familjen i december månad.
Det är något som tar väldigt hårt på oss men vi får ta en dag i taget nu.
Men bortser man från det så har 2014 varit ett av de bästa åren i mitt liv.
2013 var ett av de bra åren för då kom vår Kevin till världen
2014 blev jag fru Lindgren, Vi fick veta att vi väntade tillökning i familjen
2015 kommer förhoppningsvis också bli sjukt bra för då kommer lillebror till världen <3
 
Detta var lite som hänt under 2014 som jag minns starkast, nyår kommer vi fira hemma, bara ta det lungt, bjuda mamma/mormor på middag och god efterrätt och invänta ett förhoppningsvis bra 2015.