20140831

Godmorgon sista dagen i Augusti!
 
Är  det bara jag som tycker att tiden går väldigt fort ? men ack vilken bra sommar jag har haft, bland den bästa sommaren faktiskt, hittat på massvis med skoj med min lilla familj, och min andra familj såklart, och sambons familj osv, men det bästa dagen under sommaren kan jag ju helt klart säga att det var Bröllopet, vilken underbar dag det va, trevligt folk, god mat, uppehåll under vigslen men regn på kvällen, har hört att det ska bringa lycka när det regnar på ens bröllopsdag, vi får väl se om det stämmer, än så länge har det bara hänt lyckliga saker och det fortsätter att göra det.
Att ens få spendera all tid med dom bästa som finns gör allt så jäkla bra och lycligt.
 
Och påtal om Bröllop, imorgon ska vi åka iväg på vår lilla bröllopsresa, och jag ljuger om jag säger att jag inte är nervös, för det är jag, dels över att vi ska flyga, det har jag aldrig gjort, och såklart inte Kevin heller, och hur ska vi roa Kevin på flyget, han är ju en liten kille som inte kan sitta still.
Och sen ska vi komma till ett helt annat land, jag har liksom bara varit i Danmark (rodnar).
Men oj vad spännande det ska bli, jag är så förvantansfull och tror att detta kommer bli em toppen bra resa.
 
Så det sin står på schemat idag är städning, man vill ju gärna kommer hem till ett rent hem,
Packa klart det sista, det mesta är ju färdigtpackat,
Vi ska på me&i party med Mamma/mormor
och sist med inte minst så ska vi hem till Kevins farmor och farfar och säga hej då och Kevin ska få gosa av sig lite med dom också.
Sen blir det att gå och lägga sig tidigt idag.
Men innan allt detta så ska vi nu ner och käka frukost :)